سرچ امروزم در گوگل کاملا گویای وضعیت زرینم هست .
یعنی من به همه ی خاسته هام رسیدم ،
همه ی آرزوهام نقش بسته
دنیاگردی حسابی داشتم
همه ی غذا هارو تست کردم از سرتا سر جهان 
مزه ی عشق و چشیدم
رکورد دوی سرعت رو جا به جا کردم شخصا
توی رشته ی تحصیلیم شناخته شده هستم
سر کارم فرد خیلی موفقی هستم

مدیونید اگه فکر کنید اینطوری نیست . 

صفحه ی مانیتور جلوم هست 
توی سایت گوگل سرچ میکنم 
مزنه ی کفن و دفن خودم

مثله معمول افزایش هزینه ی کفن و دفن در کشور اولین چیزیه که بهت گوشزد میکنند سایت های مرتبط در این رابطه
یعنی خیالتو راحت میکنند در ایران داری سرچ میکنی
اولش میگند گرون شده
افزایش پیدا کرده

برای من که فرقی نداره هر چقدر میخاد گرون بشه 
کاملا سر هستیم دردی احساس نمیشه

حمل جسد با آمبولانس 280 هزار تومن
خدمات تدفین بزرگسال 75 هزار تومن ( کودک 35 هزار تومن )
خدمات تغسیل 75 هزار تومن
ارزون ترین قبر ( خیلی گشتم کفه قیمته ، اون ته مها ) 1 میلیون تومان
سنگ قبر 100 هزار تومن ( از این کوچیک سیاها که فقط اسم فامیل و تاریخ تولد و وفات میزنه )
خدمات آماده سازی قبر 50 هزار تومن 
نصب سنگ قبر 50 هزار تومن ( گچ و سیمان میبره )
اکو و مداحی 200 هزار تومن ( ازین مداح دره پیتا )

کمه کم دو تومن بدون گل و گلاب ، بدون سیل اقوام آشنایان ، دوستان ، بیگ فن ها و .... 


من آمادم پولش جوره


# ابراهیم هوشیاری